دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
موکب

حوزه/ رئیس شورای راهبردی مواکب کشور گفت: از آنجا که زائران در طول مسیر پیاده‌روی به خدمات مختلف دیگر نیز نیاز دارند، حرم مطهر حضرت زینب (س)، خواهر امام رضا(ع) در اصفهان، غرفه‌های تعمیر ویلچر و کالسکه و کیف و کفش راه‌اندازی کرده است.

حجت‌الاسلام سید رسول نریمانی رئیس شورای راهبردی مواکب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان اظهار داشت: آستان مقدس حضرت زینب(س)، خواهر امام رضا(ع) در اصفهان به رسم سال‌های گذشته خدمات متعددی را در مسیر پیاده‌روی اربعین به موکب‌ها و زائرین ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: در سال جاری علاوه بر خدمات لباسشویی که در سال‌های گذشته نیز ارائه می‌شد، پتوشویی و همچنین تولید یخ و بسته‌بندی آب و توزیع شربت به ترتیب با ظرفیت ۵۰ تُن و ۶۰ هزار و ۲۰ هزار در روز از جمله خدمات دیگر حرم مطهر است که به‌مدت ۱۵ روز انجام می‌شود.

رئیس شورای راهبردی مواکب کشور تصریح کرد: از آنجا که زائران در طول مسیر پیاده‌روی به خدمات مختلف دیگر نیز نیاز دارند، حرم مطهر حضرت زینب(س)، خواهر امام رضا(ع) در اصفهان، غرفه‌های تعمیر ویلچر و کالسکه و کیف و کفش راه‌اندازی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: غرفه‌های ماساژ با دستگاهی منحصر به فرد و کوچک که بر روی نخاع قرار می‌گیرد و بدن زائران را خنک می‌کند و نظیر آن در موکب‌های دیگر وجود ندارد، در این ایام فعالیت و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha